اسامی اسباب بازی ها در زبان انگلیسی

اسباب بازی به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 2049
اسباب بازی به انگلیسی

آشنایی با انواع اسباب بازی به انگلیسی از ملزومات آموزش زبان انگلیسی می باشد. در دنیای کودکان اسباب بازی ها جایگاه ویژه ای دارند. اگر قرار است با کودکان خود ارتباط خوبی داشته باشید و فرایند آموزش زبان را برای آن ها شیرین و لذت بخش کنید بهتر است این واژه ها را یاد بگیرید. آموزشگاه زبان ملل تمام این نکات را برای راحتی شما در نظر گرفته است و در قالب مقاله های متعدد آموزش ها را در زمینه های مختلف انجام می دهد. در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی آشنا خواهیم کرد و مثال های متعدد همراه با معنی را به شما تقدیم خواهیم کرد.

اسباب بازی دنیای شیرین کودکان

همه می دانیم که در دنیای زیبای کودکان اسباب بازی ها چه نقش پررنگ و جذابی دارند‌. به منظور آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بهتر است واژه های مربوط به اسباب بازی به انگلیسی را بدانید و در زندگی روزمره و هنگام بازی با کودکان خود آن ها را به کار ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید که کودکان نمی توانند به صورت یک جا و کامل تمام لغات را یاد بگیرند‌. برای همین باید با روش های جذاب و بازی و سرگرمی به آموزش آن ها پرداخت. در نظر داشته باشید که کودک همان گونه که توانسته زبان مادری را یاد بگیرد، توانایی این را دارد که زبان انگلیسی را نیز به خاطر بسپارد. البته باید این فرایند برای کودکان بسیار جذاب باشد چرا که به این صورت کودک‌ شما آموخته های خود را فراموش نخواهد کرد. 
 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با استفاده از اسباب بازی ها

مقاله های متعددی درباره نحوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان به شما تقدیم شده است. اما در این مقاله قصد داریم با استفاده از اسباب بازی و از طریق بازی و سرگرمی به بحث آموزش زبان برای کودکان بپردازیم. همه مادران می دانند که اولین چیزی که هر کودک با آن ارتباط دارد اسباب بازی ها هستند.

مطالعه بیشتر: زمین بازی به انگلیسی

این وسایل دنیای کودک‌ را تشکیل می دهند و با آن ها دنیای خود را شیرین می سازند. پس برای این که بتوانید در مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود موفق شوید بهتر است با دنیای اسباب بازی ها آشنا شوید و روند یادگیری سریع زبان انگلیسی را در کودکان خود ببینید. دانستن انواع اسباب بازی به انگلیسی می تواند کمک زیادی برای شما در این مسیر باشد‌. 

برای یادگیری زبان کودکان می توانید هم آن ها را به آموزشگاه های معتبر ببرید و هم این که در منزل این فرایند را شروع کنید. مادرانی که مسیر دوم را برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان خود انتخاب می کنند می توانند با دقت بیشتری این مطالب را مطالعه نمایند.

برای اقدام اولیه بهتر است اسباب بازی را جلوی کودک خود بگیرید و اسم آن ها را به فارسی و انگلیسی بیان کنید. همین تمرین و تکرار باعث می شود که کلمه مورد نظر ملکه ذهن کودک شود. همچنین اگر کودک شما توانایی خواندن حروف را داشته باشد می توانید نام اسباب بازی ها را نوشته و روی آن ها بچسبانید. کودک مدام آن ها را مشاهده کرده و در ذهن او باقی می ماند. 

مقاله پیشنهادی: بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی در کودکان

روش های یادگیری انواع اسباب بازی به انگلیسی

قبل از این که به آموزش انواع اسباب بازی به انگلیسی به کودکان خود اقدام نمایید، این کارها را انجام دهید. ابتدا اسباب بازی ها را دسته بندی کرده و لیست کلی از اسامی آن ها تهیه نمایید. به عنوان مثال می توانید اسباب بازی های چوبی، اسباب بازی های الکترونیکی، اسباب بازی های فکری، اسباب بازی های داخل خانه ‌و همچنین اسباب بازی های مربوط به بیرون از خانه را تقسیم بندی کنید.

می توانید برای بازی ها فایل صوتی داشته باشید و برای کودک خود پخش‌ کنید که بتواند خوب آن ها را بشناسد. راه دیگر این است که فلش کارت هایی را تهیه کرده و برای این کار خود را محدود به سن و سال نکنید. این را در نظر بگیرید که آموزش لغات انگلیسی با استفاده از فلش کارت روشی بسیار عالی و کاربردی می باشد. حتی می توانید بر روی فلش کارت ها تصویر اسباب بازی را نیز بچسبانید‌. آموزش اسامی انواع اسباب بازی به انگلیسی برای کودکان باید با روش های جذاب صورت بگیرد تا بتوانند آن ها را به خاطر بسپارند.‌ 
 

انواع اسباب بازی به انگلیسی و معنای آن ها

برای این که شما مادران عزیز با انواع اسباب بازی به انگلیسی آشنا شوید اسامی برخی از آن ها را در این قسمت از مقاله می آوریم و معنای آن ها را نیز به نگارش در می آوریم. 
 

اسباب بازی ترجمه اسباب بازی ترجمه اسباب بازی ترجمه
Ball توپ Coloring book کتاب های مخصوص رنگ آمیزی Crayons مداد شمعی
Stuffed animals حیوانات اسباب بازی Toy chest جعبه اسباب بازی Puzzle پازل
Dollhouse خانه عروسکی Blocks قالب های اسباب بازی Cradle گهواره
Doll عروسک Archery کمانداری Backgammon تخته نرد
Balloons بادکنک ها Baseball بیس بال Baseball bat چوب بیس بال
Basketball بسکتبال Blocks قطعه، مکعب Brush قلم مو
Bubbles حباب Chalkboard تخته سیاه Checkers شطرنج
Circus سیرک Clay گل، خاک رس Clown دلقک
Coloring book کتاب رنگ کردنی Comic book کتاب مصور Computer رایانه
Connect - the - dots نقطه بازی Crafts کاردستی Crossword puzzle جدول کلمات متقاطع
Dance رقص Dart دارت Dartboard صفحه دارت
Dice تاس Disc دیسک Dominoes دومینو
Doodle بدون هدف کشیدن Drawing نقاشی Easle سه پایه نقاشی
Exercise تمرین Fireworks آتش بازی Fishing rod چوب ماهیگیری
Football فوتبال Game مسابقه Golf گلف
Golf ball توپ گلف Ice skate کفش یخ بازی Bear خرس
Bike دوچرخه Cap gun تفنگ اسباب بازی Car ماشین
Dumo truck کامیون کمپرسی Drums طبل Dashing car ماشین اسباب بازی
Fire truck ماشین آتش نشانی Hop scotch لی لی Hula hoop حلقه زدن
Jump rope طناب بازی Candy crush کندی کراش Rubber duck اردک لاستیکی
Slide سرسره Slingshot تیر و کمان Squirt gun تفنگ آب پاش
Tea set سرویس چای خوری Toy boat قایق اسباب بازی Toy soldier سرباز اسباب بازی
Trampoline ترامپولین Tricycle سه چرخه Wind - up car ماشین کوکی
Plush animals عروسک پولیشی Snakes & ladders مار و پله Ludo منچ
Rattle جغجغه Robot ربات    


آشنایی با انواع اسباب بازی به انگلیسی مادران را بیشتر با دنیای شیرین کودکان خود آشنا می سازد. این گونه کودکان شما می توانند در کنار آموزش زبان انگلیسی با تمام اسباب بازی ها نیز آشنا شوند. در ادامه مثال هایی را همراه با معنی فارسی برای شما عزیزان به نگارش در می آوریم.

مقاله پیشنهادی: کلاس مکالمه زبان انگلیسی در تهران

مثال هایی درباره استفاده از اسباب بازی به انگلیسی

 

  • My friend tossed me the ball.
    دوستم توپ رو بهم پاس داد. 
  • Jim popped a balloon with her feet. 
    جیم با پاهاش بادکنک رو ترکوند.
  • I got toy building blocks for my son's birthday. 
    برای تولد پسرم آجر اسباب بازی خریدم. 
  • My daughter is trying to learn how to ride a bike these days. 
    دخترم این روزا داره سعی می کنه دوچرخه سواری یاد بگیره. 
  • We played with our dolls and skipping rope. 
    ما با عروسک هامون و طناب ورزشیمون بازی کردیم. 

این مثال ها می تواند شما را با نحوه به کار بردن نام اسباب بازی ها در جمله آشنا کند. برای کودکان خود وقت بگذارید و این اسامی را به آن ها آموزش دهید. 

شاید برای شما جالب باشد: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

سخن پایانی

آموزشگاه زبان ملل همیشه برای زبان آموزان خود و علاقمندان به یادگیری زبان های مختلف احترام زیادی قائل می شود. در این مقاله کودکان را مد نظر قرار داده ایم و در دنیای شیرین آن ها سرک کشیده ایم. آشنایی با انواع اسباب بازی به انگلیسی هدف این نوشتار است و مادران عزیز با استفاده از این مطالب می توانند به شیوه درست به بچه های خود آموزش دهند. در هر زمینه ای که سوال داشته باشید می توانید با کارشناسان ما به شماره 02144752000 مشاوره نمایید.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
4.33/5 (6 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران