بهترین کانال های آموزش انگلیسی در یوتیوب

10 بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/11/23 1219
بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب

باید گفت که آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب از روش های بسیار عالی برای زبان آموزان و علاقمندان به این زبان می باشد. منبع یوتیوب کاملا غنی و پربار است و کمک زیادی به این افراد خواهد کرد. در ادامه بهترین کانال های آموزشی زبان انگلیسی یوتیوب را به شما معرفی خواهیم کرد. آموزشگاه زبان ملل همیشه همگام و همراه با شما عزیزان خواهد بود و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

درباره یوتیوب بیشتر بدانیم

گفتنی است که یوتیوب را کامل ترین منبع برای آموزش زبان انگلیسی می توان به شمار آورد. آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب از این جهت برای زبان آموزان اهمیت دارد که ویدیوهای زیادی در این کانال وجود دارد که می تواند ساعت ها به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان و سایر علاقمندان باشد‌.

توصیه ما این است که اگر واقعا قصد دارید در این مسیر گام بردارید و زبان انگلیسی را به طور صحیح آموزش ببینید از این برنامه غافل نشوید. از دیگر امکانات این برنامه قرار دادن تمام ویدیوها با زیر نویس است که این امر در مسیر آموزش اهمیت زیادی دارد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که سرعت پخش ویدیو را کم و زیاد کرده و اگر بخشی را متوجه نشدید ویدیو را متوقف کرده و چندین بار گپش دهید. در یوتیوب کانال های زیادی برای آموزش وجود دارد که شما می توانید با سلیقه خود انتخاب نمایید. اما برای راحتی شما در قالب این مقاله چندین کانال را به شما زبان آموزان عزیز معرفی می کنیم. 

بهترین آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب

برای این که بهترین آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب را تجربه کنید و به نتیجه مطلوب برسید، پبشنهاداتی برای شما داریم. در گام اول بهتر است تمام عواملی که باعث می شود حواس شما پرت شود باید جمع آوری شود. هنگام مشاهده ویدیوها به قصد آموزش، حتما ابزاری برای یادداشت نکات مهم را در کنار خود قرار دهید. حتما سعی کنید محتوای مناسب خود را پیدا کنید و روی آن تمرکز کافی داشته باشید. دقت لازم را داشته باشید و حتما تصاویر را با دقت مورد توجه قرار دهید و به نحوه تلفظ کلمات بسیار دقت کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین پیج آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام

بهترین کار این است که هنگام صحبت کردن شخص در ویدیو با دقت گوش داده و سپس آن را متوقف نموده و جملات او را تکرار نمایید و سعی کنید لهجه او را به کار ببرید و در واقع تقلید کنید. حتما نکات مهم‌ را نت برداری کنید و حتی نکات گرامری را نیز یادداشت بفرمایید. حتما برنامه ریزی داشته باشید و زمان مشخصی برای این کار در نظر بگیرید. همیشه تمرین های خود را انجام دهید و به نکات قبل نیز برگردید. 

معرفی کانال های آموزش زبان

نکته جالب این است که اکثر این کانال ها برای یادگیری بیشتر زبان آموزان، تمرین هایی را قرار می دهند. اگر زبان آموز در سطح پیشرفته باشد باید کانال هایی را انتخاب نماید که سطح مناسب با او داشته باشد. چون برخی از کانال ها تمرین های ساده و یا بسیار سختی را بارگذاری می کنند. اما این نکته را فراموش نکنید که تمرین چه سخت و چه آسان هیچ وقت ضرری برای شما ندارد.

1. کانال آموزشی فرا زیان

یکی از بهترین کانال های آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب، فرا زبان می باشد. این کانال بیشتر بر رپی مکالمه تاکید دارد. در این کانال درس به درس مکالمات روزمره انگلیسی آموزش داده می شود. این مکالمات کاربردی را یک شخص فارسی زبان بیان می کند. اما این نکته را بیان کنیم که در این کانال واژگان و گرامر نیز آموزش داده می شود. این کانال سال ها است تجربه آموزش زبان انگلیسی را دارد و می توان گفت که تقریبا تمام ویدیوها را به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان عزیز قرار می دهد. 

2. کانال learnandenjoy

در این کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب شما یادگیری زبان را در کنار لذت تجربه می کنید. مهارت های مختلف زبان را می توانید در این کانال فرا بگیرید. روش های آموزش بسیار لذت بخش بوده و مهارت های چهارگانه زبان را به خوبی آموزش خواهید دید. همچنین معنای فارسی واژگان نیز در این کانال وجود دارد. 

3. کانال Bob the Canadian

اگر تا به حال در یوتیوب آموزش های زبان را مشاهده نموده اید، احتمال دارد باب کانادایی را شناخته باشید. این شخص در شهر تورنتو کانادا با همسر و پنج فرزند خود در یک مزرعه پر از گل زندگی می کند و شغل او معلمی است. ابتدا این تصمیم را برای سرگرمی خود آغاز نموده و ویدیوهایی را برای آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب قرار داده است. اما پس از مدتی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. در این ویدیوها بیشتر اتفاقات و مکالمات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش انگلیسی در یوتیوب

زبان انگلیسی به صورت ساده و روان در این ویدیوها آموزش داده می شود اما با وجود تمام این سادگی ها کلمات دشوار نیز آموزش داده می شود. باب برای تاثیر گذاری بیشتر ویدیوهای خود را در مکان های عالی می برد. برای این کار از فروشگاه های مختلف گرفته تا هتل ها و بیمارستان ها را مورد استفاده قرار می دهد. این شخص با لهجه کاملا واضح صحبت می کند و برای تمام فیلم هایش زیر نویس قرار داده است. حتی زبان آموزانی که در سطح متوسط باشند می توانند به راحتی صحبت های او را متوجه شوند. یکی از دلایل محبوبیت و معروف شدن این شخص و ویدیوهای او شخصیت دوست داشتنی اش است. خیلی از افراد او را به دید یک دوست خوب نگاه می کنند. 

4. کانال learn English with Mr. Duncan

کانال آقای دانکن حدود ده سال است که در یوتیوب راه اندازی شده و شروع به فعالیت های آموزشی نمو‌ده است. پس این اطمینان را به شما می دهیم که این شخص بسیار با تجربه می باشد. آقای دانکن در بریتانیا و در شهر زیبای Much Wenlock اقامت دارد. از این رو لهجه بریتیش بسیار زیبایی دارد و این امر برای طرفداران این لهجه بسیار خوشایند می باشد. این شخص موضوعات مختلف را در ویدیوهای خود دنبال می کند و اصطلاحات مربوطه را همراه با نکات گرامری و آموزش واژگان تخصصی را در دستور کار خود قرار داده است.

از فعالیت های جدید او پخش زنده و رایگان زبان انگلیسی می باشد. نکته بسیار مثبت و کاربردی این روش این است که شما قادر خواهید بود به صورت همزمان سوالات خود را از وی بپرسید. تمام ویدیوهای او در کانال آموزشی اش در دسترس می باشند و اگر تمایل بع چه شرکت در کلاس های آنلاین او ندارید می توانید ویدیوها را مشاهده نمایید. این کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب از معروف ترین و کارآمد ترین ها در این فضا به شمار می رود. این شخص در ویدیوها برای خود یک شخصیت را بازی کرده و کلمات را به صورت بسیار اغراق آمیز استفاده می نماید. گفتنی است که این شخص شاید شما را به یاد مستر بین بیندازد. او سعی دارد ویدیوهایی کاملا سرگرم کننده و خنده دار را بارگذاری کند. 

5. کانال آموزشی BBC Learn English

به طور قطع باید گفت که حرفه ای ترین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب این کانال می باشد. این ویدیو در کسور بریتانیا تولید و اداره می شود. پشت تمام این ویدیو نه تنها یک شخص، بلکه گروهی از متخصصان با تجربه و کاربلد قرار دارند. گفتنی است که تمام زبان‌ آموزان در سطحی می توانند در این کانال چیزی برای آموزش و یادگیری پیدا کنند. اخبار جدید نیز در این کانال وجود دارد و نکته مهم این است که این ویدیوها برای ارتقای لهجه بسیار مفید است. همچنین می توانید برای شرکت در آزمون های انگلیسی روی این کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب حساب ویژه ای باز کنید. ویدیو های بارگذاری شده در این کانال بسیار کوتاه و مختصر هستند و منبع بسیار خوبی به شمار می روند. 

6. کانال LinguaMarina برای آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب

آرزوی صحبت کردن همانند افراد نیتیو برای همه زبان آموزان وجود دارد. برای آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب و رسیدن به این آرزو پیشنهاد می کنیم این کانال را دنبال کنید. مارینا اصالتا روسی می باشد اما پس از مهاجرت به آمریکا به صورت کاملا خودآموز این زبان را فرا گرفته است. این شخص اکنون در سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا زندگی و مشغول به کار است. این کانال برای افرادی که قصد دارند همین مسیر را دنبال کنند بسیار عالی و کاربردی می باشد. آزمون تافل نیز در این کانال به روش های خوبی آموزش داده می شود. نکته مهم دیگر این است که این شخص در کانال خود نحوه درخواست پذیرش در کالج های آمریکا را یاد می دهد. تلفظ و عبارت ها نیز از برنامه‌های آموزشی او در این کانال است. مارینا در ویدیوهای خود درباره نحوه کارآفرینی و توصیه های مهم برای زندگی نیز صحبت خواهد کرد.‌ توصیه ما این است که اگر قصد دارید زبان انگلیسی را برای پیشرفت در کسب و کار خود دنبال کنید، این کانال را در برنامه آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب قرار دهید. توصیه ها و نکات بیان شده بسیار مفید هستند. 

7. کانال English Class101

نکته مهم درباره این کانال برگزاری دوره آموزشی آنلاین است که شما می توانید برای آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب در این دوره شرکت نمایید. برای وارد شدن به این سایت باید هزینه پرداخت نمایید. اما در کنار این کلاس، شما این فرصت را دارید که از ویدیوهای رایگان در کانال استفاده نمایید. قواعد گرامری و عبارت های رایج در انگلیسی در این ویدیوها آموزش داده می شود‌. هر چیزی را که بخواهید در این کانال وجود دارد و نیاز نیست به دنبال موضوعات مختلف بگردید.

8. کانال JenniferESL

این کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب دارای درس های بسیار کاربردی و مفید می باشد. با ورود به این کانال و استفاده از ویدیوهای آن این حس به شما دست می دهد که از یک کلاس کاملا حرفه ای استفاده می کنید. جنیفر و خانواده اش این ویدیوهای آموزشی را ساخته و در کانال قرار داده است. جنبه های خاص از زبان انگلیسی را می توانید در این کانال دنبال کنید. به کار گیری حروف اضافه و افعال از مواردی هستند که در این کانال آموزش داده می شود و مشکل بسیاری از زبان آموزان با دیدن این ویدیوها حل می شود. برای آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب باید بهترین کانال ها را انتخاب نمایید. 

9. کانال BBC learnjng English

در این کانال هشت ویدیو در هفته قرار داده می شود و هر روز می توانید از یک ویدئوی جدید استفاده نمایید. حتی چند ویدیو را نیز در هفته برای یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب در این کانال گذاشته می شود. پس اگر هر روز به این کانال آموزشی سر بزنید نا امید نمی شوید. 

10. کانال English Lessons 4U

از دیگر کانال های آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب این کانال می باشد که در تورنتو کانادا قرار دارد. در این کانال ویدیوهای آموزشی در مورد تلفظ، گرامر، اسپلینگ و موارد دیگر می باشد. 
سخن پایانی
در این مقاله که آموزشگاه زبان ملل ترتیب داده است چند کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب را مورد بررسی قرار داده ایم. با معرفی این کانال ها قصد داریم شما را در مسیر آموزش زبان انگلیسی همراهی کنیم. استفاده از این کانال ها کمک زیادی به شما خواهد کرد. لهجه شما بسیار تقویت شده و می توانید سعی خود را بکنید که همانند یک شخص نیتیو صحبت کنید. اما فراموش نکنید که تمرین را باید به صورت مداوم انجام دهید.
 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (5 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران