کارتون های روسی همراه با لینک دانلود 🔽

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/07 666
کارتون های روسی

یکی از راهکارهای مهم و کلیدی برای یادگیری هر چه بهتر زبان مشاهده کارتون های روسی است. بدون تردید با نگاه کردن به انیمیشن های زبان اصلی می توان مهارت شنیداری را به میزان چشمگیری تقویت نمود و همچنین دامنه لغات نیز افزایش می یابد. امروزه بینندگان زیادی به کارتون های روسی علاقمند شده اند و به همین دلیل کارشناسان آموزشگاه زبان روسی ملل بهترین کارتون ها را به شما عزیزان معرفی خواهند کرد. 

انیمیشن روسی زبان اصلی

امروزه کارتون های روسی در سر تا سر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. برخی اعتقاد دارند که این انیمیشن ها حاوی پیام محبت هستند ‌و در واقع مهربانی را در کودکان ترویج می نمایند علاوه بر آن می توان با کمک این انیمیشن ها به آموزش زبان روسی پرداخت. در ادامه چندین انیمیشن روسی زبان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. 

انیمیشن گالیور جدید

این انیمیشن که از کارتون‌ های روسی پر طرفدار و محبوب به شمار می رود، با ترفندهای خاص فیلمبرداری تولید شده است. کارگردان برای تولید این انیمیشن از متد ترکیبی استفاده کرده است. این کارتون دارای شهرت جهانی می باشد و جایزه ویژه را در جشنواره فیلم میلان دریافت نموده است.

کارتون روسی ملکه برفی

این کارتون روسی نیز محبوبیت زیادی در بین بینندگان دارد و مخصوصا کشورهای غربی علاقه زیادی به این انیمیشن نشان می دهند. این انیمیشن را به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، سوئدی و اسپانیایی ترجمه نموده اند.

مقاله پیشنهادی: دوستت دارم به روسی

البته نکته مهم این است که در تمام کشورها از دوبلورهای بسیار برجسته برای دوبله کردن این انیمیشن استفاده شده است. همچنین در مورد انیمیشن ملکه برفی باید گفت که جایزه های مختلفی را در جشنواره های بین المللی دریافت نموده است.
 

انیمیشن گرگ و خرگوش

بسیاری این انیمیشن را نسخه دیگری از کارتون تام و جری می دانند. این کشور به جز کشور روسیه، در کشورهای دیگر نیز محبوب واقع شده است.

>> لینک دانلود <<

انیمیشن کروکودیل گینا

در ابتدا تهیه کنندگان این انیمیشن تا این حد محبوبیت و شهرت را تصور نمی کردند. یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت این انیمیشن که از کارتون های روسی بسیار عالی است، وجود شخصیت دلربای چیبوراشکا می باشد. 

انیمیشن ماشا و خرس

این انیمیشن را می توان در رده کارتون‌ های روسی بسیار جذاب قرار داد. شخصیت های این انیمیشن در بسیاری از کشورها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

کارتون جوجه تیغی در مه

در سال ۲۰۰۳ این انیمیشن را به عنوان بهترین انیمیشن در بین کارتون‌ های روسی معرفی نمودند. باید گفت که بهترین انیمیشن جهان در تمامی دوران انیمیشن سازی این کارتون است. از نگاهی دیگر این کارتون‌ به عنوان یک اثر برجسته در زمینه روان شناسی و فلسفی در روسیه به شمار می رود. بسیاری از هنرمندان برجسته در جهان، این کارتون را بسیار تعریف و تمجید کرده اند.

>> لینک دانلود <<

انیمیشن پیرمرد و دریا

این انیمیشن در سال ۲۰۰۰ موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. به همین دلیل می توان آن را در رتبه بهترین کارتون‌ های روسی قرار داد.

 >> لینک دانلود <<

نکات مهم برای مشاهده انیمیشن های زبان اصلی

برای یادگیری هر چه بهتر هر زبانی باید مهارت های زبانی را تقویت نمود. مهارت شنیداری از مهم ترین مهارت ها می باشد که باید با مشاهده فیلم و سریال و همچنین انیمیشن ها آن را تقویت نمود. راهکارهای مهم و کلیدی برای این کار وجود دارد.

مطالعه بیشتر: دانلود آهنگ روسی معروف

هنگامی که مسیر یادگیری زبان روسی را آغاز نموده اید و قصد دارید برای تقویت مهارت شنیداری مشاهده کارتون‌ های روسی را در برنامه خود قرار دهید، می توانید در مراحل اولیه از زیر نویس استفاده نمایید. اما هنگامی که اصل داستان را متوجه شده اید، حتما زیر نویس را برداشته و با دقت بیشتری، انیمیشن را مشاهده نمایید.

;hvj,k ihd v,sd

راهکار مهم دیگر این است که باید هنگام مشاهده کارتون‌ های روسی و سایر زبان ها، کاغذ یا یک دفترچه یادداشت را در کنار خود قرار داده و عبارت ها و لغت های جدید را یادداشت نمایید. این گونه می توانید مدام آن ها را مطالعه نمایید.

برای یادگیری بهتر و فراموش نکردن کلمه های جدید، آن ها را در جمله استفاده نمایید. این گونه تمام کلمه ها ملکه ذهن شما خواهند شد. تمرین و تکرار مداوم از مهم ترین راهکارهای یادگیری لغات جدید و در نتیجه زبان جدید می باشد.

همچنین می تواند هنگام مشاهده کارتون‌ های روسی عبارت ها و کلمه ها را تکرار نمایید و صدای شما به اندازه ای بلند باشد که خودتان صدا را بشنوید. حتی می توانید صدای خچد را ضبط کرده و دوباره گوش دهید. به این صورت یادگیری شما بسیار راحت تر و اصولی تر خواهد شد و اشکالات خود را متوجه می شوید.

مقاله پیشنهادی: فیلم برای یادگیری زبان روسی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران