ع به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/02 780 زمان مطالعه: 1 دقیقه
ع به انگلیسی

شاید در نگارش متن های مختلف به این نکته برخورد کرده باشید که حرف ع به انگلیسی را در کلمه ها چگونه بنویسید. این موضوع سوال بسیاری از زبان آموزان است و به همین دلیل در برنامه آموزشی سایت آموزشگاه زبان انگلیسی ملل قرار داده ایم. با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که از این به بعد چگونه این حرف را در زبان انگلیسی به نگارش در بیاورید. 

ع به انگلیسی چگونه نوشته می شود؟

قبل از هر چیزی باید گفت که این صدا در زبان انگلیسی بسیار مهم است و به همین رو باید بدانید که شیوه نگارش آن به چه صورت است. در نوشتن واژه های زیادی از این صدا استفاده می شود. ع به انگلیسی به صورت "A" و "a" نوشته خواهد شد.

مطالعه بیشتر: عینک به انگلیسی

ع به انگلیسی

این حرف مهم می تواند به صورت تنها و یا در ترکیب با صداهای دیگر در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار بگیرد. در چنین در ترکیب با حرف های دیگر می تواند واژه های جدیدی را به وجود بیاورد. برای این که با این صدا بیش تر آشنا شوید مثال هایی را به شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

ع به انگلیسی برای پروفایل

  • Amir
  • Angry
  • After
  • Afsane
  • An

به عنوان مثال می توان گفت: 

An apple is a delicious fruit. 
Amir is a naughty boy. 

مطالعه بیشتر: mood به فارسی

در این جمله ها، در ابتدا می توان صدای « ع » را شنید. نکته دیگر این است که این صدا در زبان انگلیسی در واژه های متعددی وجود دارد. به عنوان مثال در واژه های " fan "، " hat " ، یا در واژه های دیگر می توان این صدا را مشاهده نمود. در توضیح بیش تر در مورد این صدا باید گفت که گاهی این صدا با حروف دیگر ترکیب شده و صدای جدیدی را به وجود می آورد.

مطالعه بیشتر: گل آرایی به انگلیسی

به عنوان مثال در واژه " say "  یا در واژه " pain " این صدا با صداهای دیگر ترکیب شده و صدای متفاوتی را ایجاد نموده است. 

 

ع به انگلیسی چگونه نوشته می شود.

دلیل اهمیت شناخت حرف ع به انگلیسی

تا این جا متوجه شده اید که صدای « ع» در زبان انگلیسی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو یادگیری شیوه نگارش ع به انگلیسی اهمیت زیادی خواهد داشت. این حرف در بسیاری از واژگان زبان انگلیسی وجود دارد و همچنین می تواند با ترکیب با صداهای دیگر، باعث به وجود آمدن کلمه های دیگر با صدایی متفاوت باشد. به همین دلیل یادگیری نکات مهم در مورد این صدا را در قالب این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران