سیب زمینی ترشی به انگلیسی

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/10/03 244 زمان مطالعه: 1 دقیقه
سیب زمینی ترشی به انگلیسی

در این مقاله از آموزشگاه زبان انگلیسی ملل به معنی سیب زمینی ترشی به انگلیسی پرداختیم. "Jerusalem artichoke" یا "Potato pickles" معمولاً برای سیب زمینی های ترشی استفاده می شود. سیب زمینی ترشی، سیب زمینی هایی هستند که در محیطی اسیدی و نمکی مخصوص حفظ می شوند. برای تهیه ی آن ها، سیب زمینی ها به شکل حلقه ها یا تکه هایی خرد شده و سپس در یک محلول آب نمک و سرکه یا آبلیمو حفظ می شوند.

این روش حفظ باعث می شود که سیب زمینی ها به مدت طولانی تری قابل مصرف باقی بمانند و طعم ترشی و خاص خود را به خود بگیرند. این نوع از ترشی ها معمولاً به عنوان یک مکمل یا همراه برای غذاهای دیگر مصرف می شوند.

  1. Pickled potato wedges:  تکه های سیب زمینی ترشی که به شکل مچمچه های باریک خورده شده اند.
  2. Pickled potato salad:  سالادی که از سیب زمینی های ترشی به صورت خرد شده و با مواد دیگر مثل سبزیجات یا مایونز ترکیب شده است.
  3. Pickled potato slices:  برش های سیب زمینی ترشی که به صورت حلقه یا برش های نسبتاً نازک خورده شده اند.
  4. Pickled potato soup:  سوپی که از سیب زمینی ترشی به علاوه ی مواد دیگر مانند سبزیجات و نوشیدنی های دیگر تهیه می شود.

ابتدا سیب زمینی های ترشی را از محیط حفظ آنها در آب و سرکه خارج کرده و به آرامی از روی محلول ترشی خارج کنید. سپس آنها را با آب ساده بشویید تا از سرکه و نمک زیادی که رویشان استفاده شده، خالی شوند. بعد از شستشو، آنها را با دستمال کاغذی ملایم خشک کرده و به ظرف مناسب منتقل کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

می توانید سیب زمینی های ترشی را برای سرو در بشقاب یا ظروف زیبا و مناسب قرار دهید. می توانید به عنوان تزئینات جلوه ی زیبایی به آن اضافه کنید، مثلاً با افزودن برگهای تازه نعناع یا پیازچه های خرد شده. اگر سیب زمینی ترشی را به عنوان مکملی برای غذا سرو می کنید، ممکن است برای تزئینات از مواد دیگری همچون ریحان تازه، زعفران، یا خیارشور استفاده کنید.

در نهایت، آماده ی سرو سیب زمینی ترشی خود هستید! این سیب زمینی ها می توانند به عنوان یک پیش غذا، مکمل یک غذای اصلی یا حتی در ترکیب با ساندویچ ها مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

سرکه سیب به انگلیسی

سرکه سیب به انگلیسی

در مقالات قبلی به موضوع سیب به انگلیسی پرداختیم حال باید بدانیم که سرکه سیب به انگلیسی "Apple cider vinegar" نامیده می شود. این نوع سرکه از تبخیر موست (سیب های تازه) به دست می آید و معمولاً در تهیه غذاها، ترشی ها و حتی برای مصارف بهداشتی استفاده می شود. انواع مختلف سرکه سیب شامل:

  • سرکه سیب معمولی (Apple Cider Vinegar): سرکه ای است که از تبخیر موست سیب به دست می آید، بدون فیلتر کردن یا پاستوریزه کردن اضافی.
  • سرکه سیب سفید (White Apple Cider Vinegar): معمولاً از موست های پاستوریزه شده تهیه می شود و پس از تصفیه، رنگ سفید دارد.
  • سرکه سیب آبدار (Apple Cider Vinegar with Water): سرکه ای است که با افزودن آب به سرکه سیب تهیه می شود تا طعم تلخ و غلیظ آن کمتر شود.
  • سرکه سیب آبدار شیرین شده (Sweetened Apple Cider Vinegar with Water): این نوع سرکه سیب با افزودن شکر به آب و سرکه تهیه می شود تا طعم تلخ و ترش آن کمی شیرین تر شود.

در صورتی که قصد تهیه این ترکیبات را دارید لازم است که دستور صحیح آن ها را دنبال کنید.

مطالعه بیشتر: ع به انگلیسی

سیب زمینی آبپز به انگلیسی

"سیب زمینی آبپز" به انگلیسی به عنوان "Boiled potatoes" یا "Steamed potatoes" ترجمه می شود. این روش آماده سازی سیب زمینی به طور عمومی شامل پخت آن ها در آب یا بخار است.

سیب زمینی آبپز به انگلیسی

  • سالاد سیب زمینی (Potato Salad): سیب زمینی های پخته شده که با سس، مایونز، تخم مرغ و اینگونه مواد دیگر ترکیب شده و به عنوان یک سالاد مصرف می شوند.
  • سیب زمینی سرخ کرده به انگلیسی (Roasted Potatoes): سیب زمینی هایی که در فر یا روی آتش سرخ شده و با روغن، نمک و چاشنی های دیگر پخته می شوند.
  • سمبوسه سیب زمینی (Potato Croquettes): به طور معمول و بخصوص در بسیاری از کشورهای عربی مخلوطی از سیب زمینی پخته و مغز نان که با تخم مرغ و سبزیجات دیگر ترکیب شده و سپس سرخ شده است.
  • پوره سیب زمینی (Mashed Potatoes): سیب زمینی های پخته که با شیر، کره و گاهاً سیر یا پیاز پخته شده و پوره ای شده اند.
  • پای سیب زمینی (Potato Quiche): یک نوع پای پیش تهیه شده با تخم مرغ، پنیر و سیب زمینی و سایر مواد مختلف.

موارد گفته شده در این مقاله از سری مقالات آموزش زبان انگلیسی، از جمله مهم ترین مشتقاتی هستند که از سیب زمینی تهیه می شوند و طعم های خاصی دارند. البته که بسیاری از آن ها در دنیا به عنوان غذای اصلی و یا پیش غذا و دسر نیز سرو خواهند شد و طعم و مزه هرکدام نیز می تواند بسته به نوع سس مورد استفاده تغییر کند.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (1 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران