بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1402/12/14 141 زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران

در این مقاله با معرفی بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران با شما همراه هستیم. امروزه زبان روسی طرفداران زیادی را به خود جذب نموده و تقریبا می توان گفت که کارایی زیادی هم می تواند داشته باشد که شاید دلیل آن مراودات زیاد بین کشور ایران و روسیه باشد‌.

با این حساب بسیاری از افراد به دنبال یادگیری این زبان هستند و بالطبع باید آموزشگاه مناسبی را برای رسیدن به این هدف مشخص کنند. کلاس های آموزشی در آموزشگاه زبان روسی ملل می تواند راهی بسیار هموار برای رسیدن به این هدف و موفقیت روزافزون زبان آموزان و علاقمندان باشد‌.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران 1402

در ادامه علاوه بر این که در مورد این موسسه صحبت خواهیم کرد، برای آشنایی هر چه بیش تر شما، تعدادی از موسسه های دیگر را نیز معرفی می کنیم. این گونه دست شما باز تر خواهد بود و می توانید با توجه به سلیقه شما و محل زندگی انتخاب درستی داشته باشید‌. 

آموزش زبان روسی در آموزشگاه زبان ملل

از آن جایی که زبان روسی طرفداران زیادی دارد و همچنین می تواند کاربرد زیادی هم داشته باشد، آموزشگاه زبان ملل این زبان را نیز در کنار سایر زبان ها در برنامه آموزشی خود قرار داده است. این زبان از زبان های اسلاوی است و در کشور روسیه به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزشگاه زبان ملل

این زبان در خانواده زبان های هند و اروپایی متعلق می باشد و هشتمین زبان بزرگ و زنده در جهان محسوب می شود. یکی از دلایل اهمیت و محبوبیت این زبان، اهمیت و نفوذ کشور روسیه در جهان است. پس بدون تردید می تواند یکی از زبان های مهم و کاربردی برای رسیدن به پیشرفت به حساب بیاید.

در آموزشگاه زبان ملل می توانید این هدف را محقق ساخته و برای آینده خود دریچه ای بزرگ را بگشایید. اما همه می دانید که اولین شرط در فرایند یادگیری هر زبان استفاده مکرر از آن و تمرین و تکرار مداوم است. اما این را نیز یادآور شویم که در آموزشگاه زبان ملل می توانید با تکنیک های نوین جهان و تحت نظارت اساتید بسیار برجسته و حرفه ای این مهم را به دست بیاورید.

کلاس های آموزشی ما در سه حالت حضوری، خصوص و گروهی برقرار می باشد و زبان آموزان این فرصت را دارند که طبق برنامه های خود کلاس مناسب را انتخاب نمایند. همچنین زبان آموزانی که فرصت ندارند در کلاس های حضوری شرکت نمایند، می توانند از کلاس های آنلاین استفاده نموده و رفت و آمد های اضافه و اتلاف وقت را هم حذف نمایند.

همچنین کلاس‌هایی نیز به صورت خصوصی برگزار خواهد شد که بنا به برنامه شخصی زبان آموزان برنامه ریزی خواهد شد. در کل باید گفت که در آموزشگاه زبان ملل دوره های بسیار زیاد و متنوعی برگزار می شود که دست زبان آموزان باز خواهد بود و این فرصت را دارند که در کنار حرفه ای ترین و متخصص ترین اساتید به یادگیری زبان بپردازند.

برنامه ریزی ها کاملا اصولی و منظم بوده و بدون تردید در کوتاه ترین زمان ممکن، زبان آموزان را به هدف می رساند. منابع آموزشی در این موسسه طبق اصول انتخاب خواهد شد و در مقاطع مختلف می توان بهترین منابع را در دست داشت. همچنین باید گفت که محدودیت سنی در موسسه وجود ندارد. 

آموزشگاه زبان گاما 

این موسسه در شهرهای زیادی شعبه دارد که شامل تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، یزد و بوشهر می باشد و به همین دلیل حضور در این موسسه و استفاده از اساتید ماهر برای زبان آموزان بسیار راحت می باشد. این موسسه یکی از مراکز پرکار در زمینه آموزش زبان روسی می باشد و برای این کار از اساتید بسیار برجسته روسی و ایرانی استفاده خواهد کرد.

بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران

با حضور در کلاس ها و دوره های آموزشی موسسه گاما، می توان برای آزمون پادفک نیز آمادگی لازم را پیدا کرد. این موسسه در سطح بین المللی اعتبار بسیار زیادی دارد و اساتید بومی وظیفه این کار را بر عهده دارند. 

آموزشگاه ایران کمبریج

این آموزشگاه نیز از موسسه های بسیار معتبر در زمینه یادگیری زبان روسی می باشد. البته نا گفته نماند که در این آموزشگاه بیش تر از ۱۳ زبان آموزش داده می شود. برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران باید تمام گزینه ها را در نظر گرفت.

بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران

در این موسسه دوره های تخصصی زبان روسی نیز برگزار می شود و زبان آموزان می توانند در کنار اساتید بسیار با تجربه که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند به صورت تضمینی زبان را بیاموزند. در این آموزشگاه این فرصت وجود دارد که به صورت فشرده و معمولی در کلاس ها شرکت نمود و با به روز ترین و بهترین متدها آموزش دید.

اساتید این موسسه جوان و کاملا به روز می باشند و همچنین از تجهیزات قابل قبولی برای یادگیری زبان استفاده خواهد شد. آزمون ها به صورت منظم برگزار خواهد شد و زبان آموزان با هزینه های مناسب می توانند یادگیری زبان را در برنامه خود قرار دهند. 

موسسه زبان نگار

در ادامه معرفی بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران، موسسه زبان نگار را به شما معرفی خواهیم کرد. در این موسسه اساتید با تجربه ای فعالیت دارند و با کادری مجرب در خدمت زبان آموزان عزیز می باشد.

آموزشگاه زبان روسی نگار

تمام مردم در هر سن و سطح زبانی می توانند در این موسسه به یادگیری زبان بپردازند. همچنین دوره های آمادگی آزمون پادفک نیز در این موسسه و طی چها جلسه برگزار خواهد شد. نکته مهم این است که پس از پایان دوره ها مدرک معتبر به زبان آموزان اهدا خواهد شد‌. 

آموزشگاه زبان دهخدا

یکی از بهترین موسسه ها جهت یادگیری زبان روسی، موسسه دهخدا می باشد چرا که کلاس ها در پلتفرم خاصی برگزار خواهد شد و کلاس ها به گونه ای شبیه سازی می شوند اساتید بسیار برجسته و ماهر وظیفه آموزش زبان را بر عهده دارند.

 آموزشگاه زبان روسی دهخدا

همچنین زبان آموزان در این موسسه می توانند برای شرکت در آزمون های بین المللی آمادگی لازم را پیدا کنند. توجه و تمرکز این موسسه بر هر چهار مهارت زبانی بوده و همین امر موفقیت زبان آموزان را به دنبال خواهد داشت. قیمت کلاس‌ها نیز بسیار مناسب می باشد و همچنین از به روز ترین منابع آموزشی استفاده خواهد شد. 

آموزشگاه نصیر

این موسسه را نیز می توان بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران دانست و در این زمینه سال ها سابقه دارد. اساتید متخصص کلاس ها را در تمام سطوح مدیریت خواهند کرد.

آموزشگاه زبان روسی نصیر

کلاس ها با متد شبیه سازی برگزار خواهد شد و تاثیر زیادی در یادگیری زبان خواهد داشت. کلاس ها به صورت فشرده و عادی بوده و همین امر دست زبان آموزان را باز نگه می دارد. 

کانون زبان ایران

به احتمال زیاد همه نام کانون زبان ایران را شنیده اید و از کیفیت کلاس های این موسسه اطلاع دارید. در این موسسه آموزش زبان روسی با بهترین کیفیت و تحت نظارت اساتید بسیار برجسته برگزار خواهد شد.

کانون زبان ایران

در این موسسه هزینه ها بسیار مناسب خواهد بود و همچنین آزمون ها به صورت کاملا منظم انجام می شوند. در بسیاری از استان های کشور شعبه کانون زبان ایران وجود دارد و در اکثر شهر ها می توان از این کلاس ها استفاده نمود. 

شهریه کلاس زبان روسی

در قسمت قبل با بهترین آموزشگاه زبان روسی در تهران آشنا شده‌اید، اما مسئله هزینه سوالی است که ذهن بسیاری از زبان آموزان را درگیر می کند. گفتنی است که هزینه ها در موسسه های مختلف متفاوت می باشد و بستگی به نوع کلاس و میزان و نوع امکانات دارد.

در این بخش تا حدودی شما را با هزینه ها آشنا خواهیم ساخت‌. دوره های مختلف، هزینه های متفاوت دارند که در ادامه آن ها را مشاهده خواهید کرد. 

هزینه ها در دوره A1 و A2 در هرچهار سطح به این صورت است.

A1, 1a, 1b, 2a & 2b 868,000
A2, 1a, 1b, 2a & 2b 895,000

در ادامه هزینه برای کلاس های دوره B1 و B2 را مشاهده می کنید. 

B1, 1a, 1b, 2a & 2b 945,000
B2, 1a, 1b, 2a & 2b 1,085,000

این اعداد و ارقام تحت شرایط مختلف می توانند تغییر کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با موسسه ها تماس داشته باشید.

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (3 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران