10 تا از بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان کره ای➕لینک دانلود

مقاله تاریخ به روزرسانی: 1403/02/05 57 زمان مطالعه: 10 دقیقه
بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان کره ای

یکی از راه‌های شگفت انگیز برای شروع تمرین یا رسیدن به تسلط به زبان کره‌ای، دیدن فیلم‌های کره‌ای است. در هنگام آموزش زبان کره ای به فعالیت‌های سرگرم کننده بپردازید و از تکنیک‌های موثر زبان استفاده کنید.

تماشای بهترین فیلم‌های کره‌ای برای تقویت زبان کمک زیادی به بهبود لحن شما و تقویت مهارت‌های شنیداری می‌کند. فیلم‌هایی که در ادامه می‌خواهیم معرفی کنیم باعث می‌شوند که در مورد این زبان آسیای شرقی هیجان‌ زده شوید. با آموزشگاه زبان ملل همراه باشید.

1. The Battleship Island (2017)

سونگ جونگ کی و سو جی ساب در این فیلم معاصر بازی می‌کنند که طرفداران بسیاری از سینمای کره را به خود جذب کرده است. این فیلم در مورد کار اجباری صحبت می‌کند که کره ای‌ها در شرکت‌های ژاپنی متحمل شدند.

این در زمانی اتفاق افتاد که ژاپن در حال اشغال کره بود. در این فیلم، کارگران کره‌ای به جزیره‌ای به نام «هاشیما» برده شدند. و همه آنها در معرض انجام وظایف مختلف فراتر از حد خود و بدون مزد قرار گرفتند. داستان فیلم بسیار احساسی است.

این امر به ویژه برای درک بیشتر روابط بین ‌المللی کره و ژاپن بسیار حیاتی است. نسخه زبان مدرن است و افعال و واژگان آن را به سرعت یاد خواهید گرفت. همچنین این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های کره ای برای مبتدیان است.

لینک دانلود: دانلود


یاگیری زبان کره ای با فیلم
 

2. Chingu (2001)

اگر علاقه مند به حرفه‌ای شدن در مطالعه و صحبت به گویش بوسا (زبان کره‌ای که در سئول صحبت می‌شود) هستید، این فیلم را ببینید. این فیلم برای کره‌ای زبانان یک چالش در نظر گرفته می‌شود و دانش کره ای شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

داستان حول محور زندگی چهار دوست صمیمی است که در زندگی گانگستری زیرزمینی بوسان زندگی می‌کنند. این فیلم از جوانی شخصیت‌ها شروع می‌شود و تا بزرگسالی ادامه می‌یابد.

لینک دانلود: دانلود


یادگیری کره ای با فیلم Chingu
 

3. Silmido (2003)

سیلمیدو یکی از جذاب‌ترین فیلم های صنعت سینمای کره و یکی از بهترین فیلم های کره ای برای تقویت زبان است. این فیلم بر اساس یک داستان اصلی بوده که در مورد واحد 684 صحبت می‌کند. یک واحد مخفی خاص برای استخدام قاتلان ایجاد شد که برای ترور کیم دوم سونگ، رهبر کره شمالی طراحی شده بود.

پس از اکران این فیلم، دولت مجبور شد که حقیقت را در مورد سیلمیدو اعتراف کند و باعث پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان شد. این فیلم یکی از فیلم‌های خوب برای یادگیری زبان کره‌ای است.

لینک دانلود: دانلود


Silmido فیلمی برای یادگیری زبان کره ای
 

4. Oldboy (R) (2003)

Oldboy یکی از هیجان انگیزترین فیلم‌هایی است که تاکنون از کره ساخته شده و بیشتر مضامین این فیلم‌های کره‌ای بر روی انتقام متمرکز هستند. این فیلم یکی از فیلم‌های کلاسیک ژانر انتقام‌ جویی است. داستان اولدبوی درباره مردی است که پس از 15 سال از زندان آزاد شد.

او به دنبال پاسخی در مورد علت زندانی شدنش است. او فقط پنج روز فرصت دارد تا پاسخ‌ها را پیدا کند. وضوح گرامر و لحن این فیلم را تبدیل به فیلمی می‌کند که زبان آموزان کره‌ای باید تماشا کنند.

لینک دانلود: دانلود


Oldboy، بهترین فیلم یادگیری زبان کره ای
 

مطالعه بیشتر: فحش های کره ای

5. The Thieves (2012)

اگر «Ocean's Eleven» را تماشا کرده باشید، این فیلم را به عنوان یک فیلم کلاسیک با ژانر دزدی دوست خواهید داشت. هر دو فیلم داستان مشابهی دارند و زبان برای دنبال کردن آن ساده است.

شما می‌توانید به راحتی روی صدا و جهت دستور زبان تمرکز کنید. این فیلم در ماکائو ساخته شد و درباره گروهی از دزدان صحبت می‌کند که مجبور به سرقت یک الماس بزرگ بودند. اما متأسفانه همه چیز طبق برنامه ریزی آنها پیش نرفت.

لینک دانلود: دانلود


The Thieves، فیلمی برای یادگیری زبان کره ای
 

6. Spring, Summer, Fall, Winter (2003)

این یکی از بهترین فیلم‌های کره ای برای افرادی است که برای اولین بار قرار است فیلم‌های کره‌ای را بدون زیرنویس ببینند. این فیلم ترکیبی عالی از درام فوق العاده و یک عاشقانه جاودانه است.

این فیلم دیالوگ بسیار کمی دارد که به شما امکان می‌دهد آنچه را که در اکثر فیلم‌های کره‌ای اتفاق می‌افتد درک کنید و بیشتر بدانید. این یک فیلم عالی است که می‌توانید از آن به عنوان منبع مرجع و انگیزه برای تسلط بر نحوه تماشای فیلم‌های کره ای بدون زیرنویس استفاده کنید.

لینک دانلود: دانلود


Spring, Summer, Fall, Winter فیلم یادگیری زبان کره ای
 

7. My Sassy Girl (2001)

این فیلم یک کمدی رمانتیک عالی است که در سال اکران در جدول فیلم‌های آسیایی رکورد شکست. این فیلم الهام بخش یک بازسازی هالیوود، یک درام ژاپنی و یک پیش درآمد است. فیلم درباره ملاقات عاشقانه زن و مرد جوانی است که در ایستگاه قطار با یکدیگر آشنا شدند.

هنگام تماشای این فیلم به نحوه صحبت دختر و پسر دقت کنید. نسخه زبان کره ای استفاده شده در این فیلم مستعد نقش پویای دختر است. او همیشه مانند رئیس‌ها رفتار می‌کرد در حالی که پسر کوچکتر و معمولا مطیع او است. این فیلم شما را تشویق می‌کند تا پویایی سنی و قوانین سلسله مراتب حاکم بر کره ای‌ها را درک کنید.

لینک دانلود: دانلود


My Sassy Girl از فیلم های یادگیری زبان کره ای
 

8. The Host (2006)

میزبان، یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز است که در سال اکرانش رکوردهای باکس آفیس کره جنوبی را شکست. همچنین جوایز بسیاری از جمله عنوان بهترین فیلم آسیایی در سال 2007 را به دست آورد. داستان درباره ریختن بیش از دویست بطری فرمالدئید در رودخانه هان در سئول صحبت می‌کند.

با ریختن این مایع، ماهی‌ها تنها چیزهایی نیستند که می‌میرند، بلکه یک هیولای وحشتناک از آب ایجاد شده است. دیالوگ‌ها در سراسر فیلمنامه فوق العاده است و واژگانی دریافت خواهید کرد که به تقویت زبان کره‌ای شما کمک می‌کند.

لینک دانلود: دانلود


فیلم های یادگیری زبان کره ای The Host
 

مطالعه بیشتر: اعضای بدن به کره ای

9. The Attorney (2013)

در این فیلم داستان مهیج یک وکیل مالیاتی را که یک پرونده فتنه انگیز از طرف پسر دوستش و دانش آموزان دیگر که توسط مأموران اجرای قانون دستگیر شده بودند را مشاهده می‌کنید. این وکیل معتقد بود که اعترافات دانشجویان از طریق شکنجه گرفته شده است و او قرار است حقیقت را فاش کند.

این فیلم حاوی واژگان اجتماعی، سیاسی و حقوقی زیادی بوده که برای زبان آموزان خوب است. هنگامی که روزنامه‌ها و اخبار آنلاین را مطالعه می.کنید با بسیاری از این واژه‌ها روبرو خواهید شد. دانستن بیشتر در مورد اصطلاحات سیاسی و حقوقی به شما کمک می‌کند تا بینش بیشتری نسبت به کتاب‌های درسی زبان پیدا کنید.

لینک دانلود: دانلود


فیلم The Attorney برای یادگیری زبان کره ای
 

10. Joint Security Area (2000)

این فیلم بر اساس رمانی ساخته شده است که در مورد منطقه غیرنظامی (DMZ) صحبت می‌کند و صلح شکننده‌ای را که بین دو کشور همسایه کره وجود دارد برجسته می‌کند. دو سرباز کره‌ شمالی با گلوله‌هایی که تمام بدن‌شان را گرفته بود کشته شدند.

در مقابل، سرباز کره جنوبی به شدت مجروح می‌شود. این حادثه به یک جنگ تمام عیار و نابودی احتمالی هسته‌ای منجر شد. افعال زیادی در این فیلم وجود دارد که برای افراد مبتدی در یادگیری زبان مناسب است. در این فیلم بسیاری از واژگان در واضح هستند. به این معنی که می‌توانید کلمات جدید را سریعتر از آنچه فکر می‌کنید یاد بگیرید.

لینک دانلود: دانلود


یادگیری زبان کره ای با فیلم Joint Security Area
 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم‌ها برای یادگیری زبان کره ای پرداختیم. این ده فیلم برای یادگیری زبان کره‌ای عالی هستند و مهارت‌های زبان کره ای شما را تنظیم می‌کنند. با تماشای این فیلم‌ها دایره لغات شما افزایش می‌یابد و مهارت‌های شنیداری و درک شما افزایش می‌یابد و به سرزمین تسلط بر زبان کره ای به عنوان یک زبان خارجی وارد می‌شوید.

مطالعه بیشتر: بهترین دیکشنری کره ای به فارسی

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
0/5 (0 امتیاز)
نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران