خدمات آموزشی

همه چیز درباره کتاب های آموزشی Pockets + دانلود رایگان

کتاب های آموزشی Pockets

کتاب های آموزشی Pockets، یک مجموعه یادگیری مهم برای کودکان و نوجوانان هستند که به آن ها امکان آموزش زبان انگلیسی را با روشی سرگرم کننده و کاربردی فراهم می کنند. این مجموعه کتاب ها با توجه به سطوح مختلف سنی و توانایی زبانی کودکان تدوین شده و در حالی که کودکان را با مهارت های اساسی زبان آشنا می کنند، از آن ها خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهند.

این کتاب ها با توجه به طراحی های جذاب و تصاویر زیبا، اطلاعات و مفاهیم مختلف را به کودکان منتقل می کنند. هر کتاب به موضوعات مختلفی از جمله حروف الفبا، اعداد، اشیاء روزمره، و مکالمات روزمره پرداخته و به کودکان کمک می کند تا زبان انگلیسی را به صورت متداول و عملی یاد بگیرند.

در ادامه هر کتاب، تمارین و فعالیت های تعاملی متعددی دارد که کودکان می توانند با استفاده از آن ها مهارت های زبانی خود را تقویت کرده و کلمات و عبارات جدید را درک و به کار ببرند. پاکتس همچنین به عنوان یک ابزار آموزشی کامل شناخته می شود که معلمان و والدین می توانند از آن برای تدریس و آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده کنند.

با توجه به روش آموزشی جذاب و محتوای غنی کتاب های Pockets، این مجموعه به عنوان یکی از ابزارهای موثر در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان شناخته می شود.

سری کتاب‌های پاکتس برای کودکان سه تا پنج سال تالیف شده است و در آموزشگاه زبان انگلیسی ملل تدریس می‌شود. گردآوری این مجموعه به همت "ماریو هررا"( Mario Herrera) و "باربارا هوجل"( Barbara Hojel) انجام شده است. هر دو نویسندگان این کتاب سال‌ها به بررسی و تحقیق در خصوص چگونگی آموزش زبان به غیر انگلیسی زبانان پرداخته اند.

در این مجموعه آموزش زبان از طریق انجام فعالیت‌های جذاب و سرگرم کننده که برای مقاطع پیش دبستانی طراحی شده انجام می‌گردد. از طریق انجام فعالیت‌های عملی و جذاب مباحث در ذهن زبان آموزان نقش می‌بندد. در کتاب کار نیز که برای سطح سه نوشته شده است تمرینات عملی از دانش آموزان خواسته شده که همچنان موجب تقویت مهارت زبان انگلیسی برای کودکان می‌شود.

این مجموعه شامل کتاب زبان آموز (Student Book)، کتاب کاری همراه با فایل صوتی(Workbook with audio)، کتاب مدرس(Teacher Book)، سی دی صوتی(Audio CD)، کارت‌های تصویری(Picture Cards) و پوستر(Posters) است.

کتاب Little Pockets

کتاب "Little Pockets" یک مجموعه آموزشی مناسب برای کودکان جوان است که با هدف آموزش و تقویت مهارت های زبان انگلیسی در این گروه سنی تدوین شده است. این مجموعه کتاب ها به صورت خلاقانه و جذاب به کودکان امکان می دهند تا به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند و از آن لذت ببرند.

دانلود رایگان کتاب Little Pockets

هر کتاب در این مجموعه شامل موضوعات مختلفی می شود که معمولاً بازتاب واقعیت های روزمره کودکان دارند. این موضوعات شامل مکالمات روزمره، موقعیت های اجتماعی، اعداد و اشیاء روزمره می شوند. هر کتاب دارای داستان های جذابی است که از طریق آن داستان ها، کودکان با واژگان و عبارات جدید آشنا می شوند و مهارت های خواندن و درک مطلبشان تقویت می شود.

بخش های تمرینات و فعالیت های تعاملی در این کتاب ها کودکان را به یادگیری مفاهیم بیشتر و تقویت مهارت های مکالمه و نوشتن تشویق می کنند. همچنین، تصاویر زیبا و جذاب در کنار متن ها کمک به ترسیم تصویر زیادی از داستان ها و مفاهیم دارند.

کتاب "Little Pockets" به عنوان یک ابزار آموزشی کامل و کارآمد در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان شناخته می شود و به آن ها کمک می کند تا با اعتماد به نفس به زبان انگلیسی مسلط شوند و از تجربه یادگیری لذت ببرند.

کتاب Pockets 1, 2 و 3

به کمک کتاب های "Pockets 1" ،"Pockets 2" و "Pockets 3" کودکان می توانند به طور سیستماتیک مهارت های زبانی خود را تقویت کنند و از یادگیری زبان انگلیسی به صورت جذاب و موثر لذت ببرند. کتاب های "Pockets 1," "Pockets 2," و "Pockets 3" یک مجموعه آموزشی جامع برای کودکان و نوجوانان هستند که به آن ها امکان یادگیری زبان انگلیسی را به صورت مرحله به مرحله فراهم می کنند.

این مجموعه به دلیل رویکرد آموزشی جذاب و کاربردی خود، به عنوان یکی از منابع محبوب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سراسر دنیا شناخته می شود. هر کتاب از این مجموعه به صورت مجزا عرضه می شود و دارای محتواهای مناسب سطوح مختلف سنی است.

Pockets 1:

این کتاب برای کودکان مبتدی و با سطح پایین زبان انگلیسی طراحی شده است. در این کتاب، مفاهیم اولیه مثل حروف الفبا، اعداد، رنگ ها، شیء های روزمره و مکالمات ساده معرفی می شوند.

دانلود رایگان کتاب Pockets 1

دانلود رایگان فایل صوتی Pockets 1

دانلود رایگان کتاب کار Pockets 1

کتاب های آموزشی Pockets

کودکان با استفاده از داستان ها، تمرینات تعاملی و تصاویر جذاب مهارت های خواندن و گفتاری خود را تقویت می کنند. این سطح برای کودکانی است که قرار است با مفاهیم اولیه مانند اعضای بدن، نام اشیاء، نام رنگ‌ها و دیگر مباحث ابتدایی آشنا شوند.

Pockets 2:

کتاب "Pockets 2" برای کودکانی طراحی شده است که سطح متوسطی از زبان انگلیسی را دارند. در این کتاب، مفاهیم پیشرفته تری مثل جملات پیچیده تر، واژگان گسترده تر، و مکالمات روزمره پیشرفته تر معرفی می شوند.

دانلود رایگان کتاب Pockets 2

دانلود رایگان فایل صوتی Pockets 2

دانلود رایگان کتاب کار Pockets 2

کتاب های آموزشی Pockets

تمرینات و فعالیت های این کتاب برای تقویت مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری، و مکالمه مناسب هستند. در این کتاب به صحبت در مورد مکان‌هایی مانند باغ وحش و مدرسه پرداخته شده و در مورد افراد نیز مانند اعضای خانواده صحبت می‌شود.

Pockets 3:

این گزینه برای کودکان با سطح پیشرفته تر زبان انگلیسی است. در این کتاب، مفاهیم پیچیده تری مثل مکالمات تخصصی، داستان های جذاب، و واژگان تخصصی مورد بررسی قرار می گیرند.

دانلود رایگان کتاب Pockets 3

دانلود رایگان فایل صوتی Pockets 3

دانلود رایگان کتاب کار Pockets 3

کتاب های آموزشی Pockets

کودکان از طریق تمرینات تعاملی و فعالیت های پیچیده تر به توانایی درک و استفاده از زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف پیش می روند. در کتاب سطح سه این مجموعه همچنان به مکالمات پیچیده‌تر در مورد کوهنوردی، رفتن به تفریح، مزرعه و دیگر موارد جذاب برای کودکان پرداخته شده است.

قسمت های مختلف کتاب های آموزشی Pockets

کتاب های آموزشی Pockets به صورت معمول از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که به کودکان کمک می کنند تا به طور سیستماتیک و مرحله به مرحله زبان انگلیسی را یاد بگیرند. با این بخش های مختلف، کتاب های آموزشی Pockets به کودکان امکان یادگیری جامع و سیستماتیک زبان انگلیسی را ارائه می دهند و به آن ها کمک می کنند تا به مهارت های زبانی خود پیشرفت کنند:

1. بخش های مقدماتی (Introductory Sections)

این بخش ها به کودکان مفاهیم و مهارت های اولیه زبانی را آموزش می دهند. ممکن است شامل آموزش حروف الفبا، اعداد، واژگان پایه، و اصول اولیه تلفظ باشد.

2. داستان ها (Stories)

قسمت داستان ها یا استوری، داستان های کوتاه و جذابی را ارائه می دهد که به کودکان این امکان را می دهد تا مهارت های خواندن و درک متن به زبان انگلیسی را تقویت کنند. این داستان ها معمولاً موضوعات مختلفی دارند و به عنوان یک وسیله جذبی برای یادگیری زبان مفید هستند.

3. تمرینات (Exercises)

در این بخش، تمرینات و فعالیت های متنوعی ارائه می شود که کودکان می توانند از آن ها برای تمرین مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری، و مکالمه استفاده کنند. این تمرینات به تثبیت مفاهیم و تقویت مهارت های زبانی کمک می کنند.

4. واژگان و عبارات (Vocabulary and Phrases)

و ب عنوان یک گزینه بزرگ و مهم در این بخش، کلمات و عبارات جدید به کودکان آموزش داده می شود. این واژگان و عبارات معمولاً در متن ها و داستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و به کودکان کمک می کنند تا دایره واژگان خود را گسترش دهند.

5. فعالیت های تعاملی (Interactive Activities)

این بخش شامل فعالیت های تعاملی مانند بازی ها، تمرینات گروهی، و تمرینات تلفظ است. این فعالیت ها به کودکان امکان مشارکت فعال در فرآیند یادگیری را می دهند و آن ها را به صورت تعاملی با زبان انگلیسی آشنا می کنند.

6. پایان نامه (Conclusion)

در انتهای هر کتاب، ممکن است یک بخش پایانی واقع شود که به خلاصه ای از مطالب یادگرفته شده و تشویق به ادامه یادگیری زبان انگلیسی می پردازد.

کتاب های آموزش انگلیسی Pockets مناسب چه کسانی است؟

  • آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان: کتاب های Pockets به عنوان یک ابزار آموزشی اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی و نوجوانی بسیار مفید هستند. آن ها با رویکرد جذاب و مناسب سنی خود، مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری، و مکالمه را تقویت می کنند.
  • مکمل به درس های مدرسه: این کتاب ها می توانند به عنوان یک مکمل مفید به درس های زبان انگلیسی در مدارس مورد استفاده قرار گیرند. آن ها به کودکان کمک می کنند تا مطالب درسی را تکرار کنند و مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند.
  • آمادگی برای آزمون های زبان: اگر کودکان قصد شرکت در آزمون های زبانی مثل کنکور، تافل جونیور، یا آزمون های دیگر دارند، کتاب های Pockets می توانند به آن ها در آمادگی برای این آزمون ها کمک کنند. آن ها مطالب گسترده ای را در حوزه های مختلف زبانی پوشش می دهند.
  • آموزش خودآموز: کتاب های Pockets مناسب برای آموزش خودآموز نیز هستند. این به والدین و دانش آموزان امکان می دهد تا به تناسب با زمان و شرایط خود، زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
  • استفاده در کلاس های زبان خصوصی: اگر کودکان در کلاس های زبان خصوصی شرکت می کنند، معلمان می توانند از کتاب های Pockets به عنوان منبع اصلی یا تکمیلی در تدریس استفاده کنند.
  • تقویت مهارات مکالمه: این کتاب ها با داستان ها و تمرینات تعاملی شان، می توانند به تقویت مهارت های مکالمه در زبان انگلیسی کمک کنند. این بسیار مهم است چرا که مکالمه از جمله مهارت های کلیدی در یادگیری یک زبان است.
     

 


پکیج آموزشی حروف الفبای انگلیسی
 

آموزش الفیای انگلیسی به کودکان در خانه


 

پکیج آموزشی صداها و حروف الفبای انگلیسی

 

آموزش حروف انگلیسی

 

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
3.3/5 (10 امتیاز)
نظرات
فاطمه نا صری جو (چهارشنبه 05 بهمن 1401 17:28:10)

سه وبا عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و این موسسه آموزشی.

سپاس

فاطمه ناصری جو (چهارشنبه 05 بهمن 1401 17:21:15)

سلام خانم معلم عزیز خسته نباشید

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران