خدمات آموزشی

آموزش زبان لهستانی با بهترین قیمت

آموزش زبان لهستانی

زبان لهستانی (لهستانی: język polski, [ˈjɛ̃zɨk ˈpɔlskʲi]، polszczyzna [pɔlˈʂt͡ʂɨzna] یا به سادگی polski، [ˈpɔlskʲi این گروه صوتی نوشته شده غربی به خط لاتین است. این زبان عمدتاً در لهستان صحبت می‌شود و به عنوان زبان مادری لهستانی‌ها عمل می‌کند. علاوه بر اینکه زبان رسمی لهستان است، توسط اقلیت‌های لهستانی در کشورهای دیگر نیز استفاده می‌شود.

بیش از 50 میلیون لهستانی زبان در سراسر جهان وجود دارد. این زبان ششمین زبان اتحادیه اروپا است که بیشترین استفاده را دارد. لهستانی به گویش‌های منطقه‌ای تقسیم می‌شود و ضمایر تمایز T-V، افتخارات و اشکال مختلف تشریفات را هنگام خطاب به افراد حفظ می‌کند. در ادامه همراه آموزشگاه زبان ملل باشید.

آموزش زبان لهستانی در آموزشگاه زبان ملل

زبان لهستانی علاوه بر لهستان در کشورهایی مثل انگلستان، استرالیا، اتریش، کانادا، جمهوری چک، آمریکا و... نیز کاربرد دارد. به همین علت این زبان یکی از زبان های پرکاربرد است. گرامر و لغات این زبان شباهت بیشتری به زبان روسی دارد و یک زبان یک زبان اسلاویک Slavic محسوب می‌شود. بنابراین ممکن است در ابتدای یادگیری این زبان، نسبت به زبان های دیگر اروپایی نیاز به تلاش بیشتر داشته باشد.

آموزش زبان لهستانی در آموزشگاه زبان ملل

آموزشگاه ملل با بیش از 20 سال سابقه تدریس تمامی زبان ها، تنها آموزشگاهی در تهران است که سابقه تدریس تمامی زبان ها ازجمله زبان لهستانی را دارد و کلاس های یادگیری لهستانی را به صورت گروهی، خصوصی و آنلاین برگزار میکند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها و نحوه برگزاری کلاس ها با شماره 37651-021 تماس بگیرید تا کارشناسان آموزشگاه ملل اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

نحوه برگزاری کلاس های لهستانی در آموزشگاه ملل

همانطور که در بالا اشاره شد آموزش زبان لهستانی در آموزشگاه ملل به سه صورت گروهی، آنلاین و خصوصی انجام می‌شود. زبان آموزان میتوانند هر یک از آموزش ها را بر اساس نیاز و شرایط خود انتخاب کنند. برای کلاس های ترمیک شما میتوانید به شعبات آموزشگاه ملل در سطح تهران مراجعه کنید و زمان های برگزاری، اساتید مربوطه و هزینه آن را از سوپروایزرها پرس و جو کنید.

آموزش آنلاین زبان لهستانی

در کلاس های خصوصی آموزش زبان لهستانی شما امکان انتخاب استاد و زمان کلاس را براساس شرایط خود دارید همچنین آموزش آنلاین زبان لهستانی نیز به صورت مدون با پشتیبانی عالی ارائه می‌شود.

نقطه قوت آموزشگاه زبان ملل پشتیبانی کامل تمامی دوره ها توسط سوپروایزها و کارشناسان هر بخش است. کارشناسان آموزشگاه زبان ملل در تمام مراحل یادگیری زبان همراه کاربران هستند و در صورت هرگونه مشکل و چالش بهترین راهکار را ارائه میدهند. براغی اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 37651-021 در تماس باشید.

سیر تا پیاز زبان لهستانی

این زبان با الفبای سنتی 32 حرفی لهستانی نوشته می‌شود که 9 ضمیمه به حروف الفبای اصلی 26 حرفی لاتین (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż) دارد. حروف x، q و v گاهی اوقات در الفبای 35 حرفی بسط داده می‌شوند، اما این حروف در کلمات بومی استفاده نمی‌شوند. الفبای زبان لهستانی شامل 23 صامت و 9 مصوت نوشتاری، از جمله دو مصوت بینی است که توسط یک قلاب دیاکریتیک معکوس به نام "اگونک" (ę, ą) تعریف می‌شود.

پکیج آموزش زبان لهستانی

لهستانی یک زبان ترکیبی و آمیخته است که دارای هفت حالت دستوری است و یکی از معدود زبان‌هایی در جهان است که تنها با چند استثنا دارای تاکید ماقبل آخر پیوسته است، و تنها در گروه خود دارای وفور همخوان‌های کامی است. انواع معاصر لهستانی در دهه 1700 به عنوان جانشین لهستانی قدیم قرون وسطایی (قرن 10-16) و لهستانی میانه (قرن 16-18) توسعه یافت.

در میان زبان‌های اصلی، نزدیک‌ترین زبان به اسلواکی و چکی است، اما از نظر تلفظ و دستور زبان کلی متفاوت است. علاوه بر این، زبان کشور لهستان عمیقاً تحت تأثیر زبان‌های لاتین و دیگر زبان‌های رومی مانند ایتالیایی و فرانسوی و همچنین زبان‌های ژرمنی (به‌ویژه آلمانی) قرار گرفت، که به تعداد زیادی واژه‌های قرضی و ساختارهای دستوری مشابه کمک کرد. استفاده گسترده از گویش‌های غیراستاندارد نیز زبان استاندارد را شکل داده است. عبارات محاوره ای قابل توجهی مستقیماً از آلمانی یا ییدیش به عاریت گرفته شد و متعاقباً در زبان عامیانه لهستانی که در استفاده روزمره است پذیرفته شد.

از لحاظ تاریخی، لهستانی یک زبان فرانسوی بود، که از نظر دیپلماتیک و آکادمیک در اروپای مرکزی و بخشی از شرق مهم بود. امروزه لهستانی توسط تقریباً 38 میلیون نفر به عنوان زبان اول آنها در لهستان صحبت می‌شود. همچنین به عنوان زبان دوم در شرق آلمان، شمال جمهوری چک و اسلواکی، بخش‌های غربی بلاروس و اوکراین و همچنین در جنوب شرقی لیتوانی و لتونی صحبت می‌شود. به دلیل مهاجرت از لهستان در دوره‌های زمانی مختلف، به ویژه پس از جنگ جهانی دوم، میلیون‌ها لهستانی زبان را نیز می‌توان در کشورهایی مانند کانادا، آرژانتین، برزیل، استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده یافت.

آیا یادگیری زبان لهستانی سخت است؟

یادگیری زبان لهستانی آسان تر از آن چیزی است که بیشتر مردم به آن اعتبار می‌دهند. اجازه ندهید این قوانین پیچیده دستور زبان شما را بترساند. عادت کردن به آنها آسان است و قطعا مطالعات لهستانی شما را مشتاق نگه می‌دارند. برای انگلیسی زبانان بومی، قطعاً چند مزیت برای انتخاب لهستانی نسبت به سایر زبان‌ها وجود دارد.

آموزش زبان لهستانی در اصفهان

این واقعیت که لهستانی از حروف لاتین استفاده می‌کند یادگیری آن را بی نهایت آسان می‌کند. بر اساس موسسه خدمات خارجی ایالات متحده، زبان مردم لهستان یک زبان رده 4 است. آنها 1100 ساعت مطالعه را برای رسیدن به تسلط تخمین می‌زنند. اما، این فقط یک تخمین است. با روش‌های صحیح، یادگیری لهستانی می‌تواند بسیار ساده تر و بسیار سریعتر از آنچه تصور می‌کنید باشد.

آیا یادگیری زبان لهستانی مفید است؟

صحبت کردن به زبان لهستانی مزایای شغلی دارد. کدام همکار شما لهستانی صحبت می‌کند؟ هیچ یک؟ سپس شما منحصر به فرد و در نتیجه خاص تر خواهید بود. این تخصص دو زبانه شما همچنین می‌تواند به پول نقد تبدیل شود. کارمندانی که به زبان‌های بیشتری صحبت می‌کنند درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

یادگیری زبان دوم فواید ذهنی نیز دارد. موفقیت و غروری که احساس می‌کنید قطعاً یک تقویت بزرگ برای سلامت روان شما است. اما، دلایل پزشکی نیز وجود دارد که چرا یادگیری لهستانی برای شما بسیار خوب است. افراد دوزبانه شانس بیشتری برای مبارزه با زوال عقل و آلزایمر دارند. بنابراین، یادگیری لهستانی 100٪ ارزش دارد.

یادگیری زبان لهستانی

مهم نیست که چرا تصمیم به یادگیری زبان رسمی کشور لهستان دارید، برای رسیدن به تسلط در زمان کوتاه به یک روش یادگیری قابل اعتماد نیاز دارید. شما به وعده‌های دروغین نیاز ندارید. بلکه به یک پلت فرم یادگیری زبان با پشتوانه علمی و قابل اعتماد نیاز دارید. و آن OptiLingo است.

OptiLingo اپلیکیشنی است که رایج‌‌ترین و کاربردی‌‌ترین کلمات لهستانی را دارد. این برنامه همچنین بر آموزش زبان لهستانی برای شما تمرکز دارد. با OptiLingo، یادگیری لهستانی بسیار آسان تر، لذت بخش تر و بی نهایت سریع تر خواهد بود. با دانلود OptiLingo به موفقیت لهستانی دست یابید.

لهستانی زبان رسمی کشورلهستان است. جالب اینجاست که 97 درصد از جمعیت لهستانی زبان این زبان را به عنوان زبان مادری خود می‌دانند. به طور رسمی، این امر لهستان را به همگن‌‌ترین کشور از نظر زبانی در اروپا تبدیل می‌کند.

لهستانی بخشی از خانواده زبان‌های اسلاو است. این بدان معنی است که به زبان‌های روسی، اوکراینی، چکی، اسلواکی و بلاروسی مربوط می‌شود. در واقع، زبان لهستانی بعد از روسی، دومین زبان اسلاوی پرکاربرد است. بیش از 40 میلیون لهستانی زبان در سراسر جهان وجود دارد. بیشتر این افراد در لهستان زندگی می‌کنند، اما جوامع لهستانی زبان قابل توجهی در آلمان، روسیه، بریتانیا و ایالات متحده وجود دارد.

تاریخچه زبان لهستانی

ریشه لهستانی در حدود سال 500 پس از میلاد با پروتو-اسلاوی آغاز شد. پروتو-اسلاوی تا سال 1000 به سه شاخه جداگانه تقسیم شد: اسلاوی غربی، اسلاوی جنوبی و اسلاوی شرقی. لهستانی بخشی از شاخه اسلاوی غربی است. این بدان معناست که نزدیک‌‌ترین زبان‌ها به زبان لهستانی چک و اسلواکی هستند.

لهستان برای اولین بار در قرن 10 به یک ایالت تبدیل شد. اتحاد قبایل اسلاو قطعا به ایجاد یک زبان مشترک کمک کرد. اندکی پس از آن، لهستان تبدیل به یک کشور مسیحی شد که به معنای پذیرش زبان لاتین به زبان مذهبی و اداری بود. اما زبان لهستانی همچنان زبانی بود که مردم عادی از آن استفاده می‌کردند. پذیرش لاتین به این معنی بود که حروف لاتین برای مردم لهستان آشنا بود. حتی امروزه، لهستانی از الفبای لاتین استفاده می‌کند.

زبان لهستانی در طول اعصار

در دوران یاگلیونی لهستان (1386-1569) لهستانی در کنار لاتین زبان رسمی شد. این کشور همچنین با آلمان تماس نزدیک‌تری پیدا کرد و بسیاری از وام واژه‌های آلمانی وارد واژگان لهستانی شدند. لهستانی هنوز زبان رسمی در دوران مشترک المنافع لهستان و لیتوانی بود. اما در واقع در میان اشراف رایج‌تر شد و افراد بیشتری از لهستانی استفاده می‌کردند.

قرن شانزدهم در لهستان عصری تعیین کننده برای ادبیات لهستانی بود. این دوره را «عصر طلایی» ادبیات لهستانی در مطالعات ادبی می‌نامند. از این طریق، لهستانی زبان فرانسه در شمال شرق اروپا شد. از آنجایی که در این زمان، روتنی سومین زبان رسمی مشترک المنافع لهستان-لیتوانی بود، تا حدی بر زبان لهستانی نیز تأثیر گذاشت. روتنی بعدها به گویش‌های اوکراینی و بلاروسی تبدیل شد.

بین سالهای 1795 و 1918 لهستان وجود خود را از دست داد. این سرزمین بین روسیه، پروس، اتریش و آلمان تقسیم شد. و زبان لهستانی زبان رسمی در هیچ یک از این ایالت‌ها نبود. اما، خوشبختانه، زبان لهستانی زنده ماند. لهستان پس از جنگ جهانی اول دوباره به ایالت خود تبدیل شد.

مرزها پس از جنگ جهانی دوم دوباره ترسیم شدند. این به معنای مهاجرت اجباری خانواده‌های لهستانی برای پیوستن به لهستان بود. حرکتی به این اندازه در داخل یک کشور به این معنی بود که گویش‌ها با هم مخلوط می‌شدند. بنابراین، به همین دلیل است که امروزه در لهستان بین گویش‌های منطقه‌ای تفاوت وجود ندارد.


منابع آموزشی زبان لهستانی

آموزش زبان لهستانی pdf آموزش زبان لهستانی pdf

 

پیوند کوتاه:
امتیاز بدهید:
1 2 3 4 5
5/5 (2 امتیاز)
نظرات
امیررضا امیدی (دوشنبه 20 فروردین 1403 05:02:26)

سلام و عرض ادب خدمت موسسه زبان ملل ببخشید دوره آموزش زبان لهستانی به صورت گروهی هم دارید؟


خانم مشهدی (چهارشنبه 29 فروردین 1403 12:29:07)

سلام جناب امیدی برای اطلاع بیشتر در خصوص کلاس ها میتونید با شماره 02137651 در تماس باشید.

نظر خود را وارد کنید
تماس با ما مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان ملل: تنها مرکز آموزش تمامی زبان ها در ایران